Can you promise not to break it?

Jag önskar att jag kunde säga det till dig direkt, baby
att det inte var så svårt att öppna upp sitt hjärta
och säga:
Här! ta det eller krossa det!
att det inte var så svårt att ta chansen

och jag önskar att du såg igenom mig, baby
att jag slapp berätta för dig
att du tog min hand och sade:
Kom!
men det finns alltid en risk att du skulle
överge mig då


jag kände mig som ett svart hål innan du kom, baby
som ett svart äckligt djur som liksom fastnat
i sin slemmiga
fosterhinna
jag kände mig värdelös

och det finns inga garantier baby
men om jag ställer mig framför dig
och spottar ut hjärtat
i dina händer
lovar du att inte släppa det då?

Åsikter
Postat av: Beffa

<3

2011-08-23 @ 17:49:09

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0