Inaktiverad kärlek


Kärleken du känner för ditt ex är aldrig densamma som du känner för någon ny. Varje kärlek är annorlunda. Jag tror att kärleken bara är inaktiverad; du kan aldrig radera någon du med sanning älskat. Det är som ett facebook-konto, du kan bara inaktivera ditt konto, aldrig radera det. Om du vill, och tiden är rätt, kan du återskapa det, men sidan har ändrats och det har även du.

Jag trodde verkligen att du var mitt livs kärlek. Och kanske i framtiden, kan vi vara tillsammans igen. Så jag inaktiverar dig, försöker begrava mina känslor för dig. För just nu är vi kanske inte rätt för varandra.

Din för alltid.
Le Love

Åsikter
Postat av: Beffa

Du är klok du vännen!!

2011-04-26 @ 11:00:26
URL: http://beffa.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0